FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  ProfielProfiel  Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken  InloggenInloggen
Bewustzijn.net Forumindex => Bewustzijn => Twijfels
Ga naar:  
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren

Twijfels

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sapiens


Geregistreerd op: 06 Nov 2015
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Vr Nov 06, 2015 5:15 pm    Onderwerp: Twijfels Reageren met citaat

Ten eerste moet ik zeggen dat ik het boek van Albert Jarsin niet of nauwelijks heb gelezen; enkel sommige pagina's via Google Books en de Proloog op deze site. Dus een definitief oordeel erover kan ik niet vellen. Tenminste zover ik daartoe in staat zou zijn.
Heb enkele blogs van hem gelezen die ik erg interessant vond. Verder wat reacties op dit forum, ook de positieve.
Desalniettemin heb ik twijfels bij zijn definitie: "Bewustzijn is corticale waarneming". Voor mijn gevoel is deze te simpel. Alsof het ineens iets verklaard waar talloze filosofen en cognitieve wetenschappers al eeuwen mee worstelen. Ik vraag me dus af of het aanschaffen en lezen van zijn boek wel de moeite waard is.
Enkele suggesties?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren
Berichten van afgelopen:   
Pagina 1 van 1
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.