FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  ProfielProfiel  Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken  InloggenInloggen
Bewustzijn.net Forumindex => Vraag het de Auteur => hersenkronkels
Ga naar:  
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren

hersenkronkels

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Louis Lagae
Gast




BerichtGeplaatst: Do Feb 23, 2006 5:17 pm    Onderwerp: B Reageren met citaat

Ik neem hier, shame on me, nog deels deel. Dit is absoluut niet omdat de theorie van Jarsin mij nog een greintje waarheidsgehalte zou overlaten. Ik heb er eigenlijk medelijden mee. Il sera la risée de l'histoire pseudo-scientfique. Zefls dat haalt wellicht zijn theorie niet.

Zeker niet alleen hierom, maar enkel als zoveelste tegenargument :waar hij het, in zijn opgeschorte (?) weblog, op 17.05.05 had over de gereedheidspotentiaal : herlees en vertel me dan hoe iemand een Paganini - vioolpartituur kan spelen?
Terug naar boven
Frits


Geregistreerd op: 22 Okt 2005
Berichten: 41

BerichtGeplaatst: Do Feb 23, 2006 8:56 pm    Onderwerp: Re: B Reageren met citaat

Louis Lagae schreef:
Ik neem hier, shame on me, nog deels deel. Dit is absoluut niet omdat de theorie van Jarsin mij nog een greintje waarheidsgehalte zou overlaten. Ik heb er eigenlijk medelijden mee. Il sera la risée de l'histoire pseudo-scientfique. Zefls dat haalt wellicht zijn theorie niet.

Zeker niet alleen hierom, maar enkel als zoveelste tegenargument :waar hij het, in zijn opgeschorte (?) weblog, op 17.05.05 had over de gereedheidspotentiaal : herlees en vertel me dan hoe iemand een Paganini - vioolpartituur kan spelen?


Ik heb medelijden met jou Louis. Omdat jij een theorie beoordeelt die je niet kent. Alleen mafketels doen dat.
Je kunt wel een beetje interessant gaan doen met dat Frans van je, maar je komt over als een wraakzuchtig persoon. Waarom weet ik niet. Als je niet meer aan de discussies op dit forum wilt deelnemen omdat je niets belangrijks hebt te vertellen, dan houdt niemand je tegen. Integendeel, wraakzuchtige lieden kunnen beter ophoepelen.
En je moet meer over Libet gaan lezen. Dan begrijp je Jarsin's weblog beter. Ook een robot kan geprogrammeerd worden om een Paganini - vioolpartituur te spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren
Berichten van afgelopen:   
Pagina 2 van 2
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.