FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  ProfielProfiel  Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken  InloggenInloggen
Bewustzijn.net Forumindex => Vraag het de Auteur => Welkom op het Bewustzijn.net Forum!
Ga naar:  
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren

Welkom op het Bewustzijn.net Forum!

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Albert


Geregistreerd op: 21 Mrt 2005
Berichten: 4
Woonplaats: Campina Grande - PB, Brazilië

BerichtGeplaatst: Di Mrt 22, 2005 5:13 pm    Onderwerp: Welkom op het Bewustzijn.net Forum! Reageren met citaat

Welkom op het forum van Bewustzijn.net.

Het is de bedoeling dat dit forum het ontmoetingspunt wordt voor iedereen die geïnteresseerd is in de wetenschappelijke en filosofische benadering van bewustzijn. Dat wil niet zeggen dat religieuzen niet welkom zijn. Doch de opzet van dit forum is wél dat wetenschappelijke feiten de boventoon zullen gaan voeren.

Op dit forum sta ik klaar om al uw vragen te beantwoorden en uw meningen te beoordelen in zoverre dat niet in strijd is met de commerciële belangen van mijn uitgever. Wanneer dat het geval is zal ik u naar mijn boek verwijzen. Dus vraag maar raak of kom op met uw mening!

Groetjes,
Albert Jarsin
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren
Berichten van afgelopen:   
Pagina 1 van 1
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.