FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  ProfielProfiel  Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken  InloggenInloggen
Bewustzijn.net Forumindex => Bewustzijn => Bewustzijn=corticale waarneming ???
Ga naar:  
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren

Bewustzijn=corticale waarneming ???

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Zoromento


Geregistreerd op: 26 Nov 2006
Berichten: 1
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Ma Nov 27, 2006 7:49 am    Onderwerp: Bewustzijn=corticale waarneming ??? Reageren met citaat

Ik heb net het boek van Albert Jarsin uit. Het heeft nogal wat tijd gekost doordat ik telkens pagina's heb moeten herlezen. Ik heb me er als het ware doorheengeworsteld.
Ik heb er geen spijt van gehad. Het boek was zowel een aangename verassing als een irritatie voor me. Anders dan andere boeken. Niet alleen vanwege de auteur zijn bovenstaande stelling, maar ook door het schema. Een irritatie, omdat het niet altijd gemakkelijk wegleest. En aangenaam, omdat ik het gevoel had greep op het onderwerp te hebben gekregen. Is bewustzijn corticale waarneming? Naar mijn mening is dat niet onmogelijk; ik vind het zelfs uiterst aannemelijk. Persoonlijk vind ik de theorie belangwekkend en daarom kan ik niet begrijpen waarom het boek niet veel bekender is. Wat is er eigenlijk aan de hand? Ben ik zo dom om het boek waardevol te vinden? Misschien dat iemand mij iets wijzer kan maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Frits


Geregistreerd op: 22 Okt 2005
Berichten: 41

BerichtGeplaatst: Do Nov 30, 2006 11:23 pm    Onderwerp: Re: Bewustzijn=corticale waarneming ??? Reageren met citaat

Zoromento schreef:
Ik heb net het boek van Albert Jarsin uit. Het heeft nogal wat tijd gekost doordat ik telkens pagina's heb moeten herlezen. Ik heb me er als het ware doorheengeworsteld.
Ik heb er geen spijt van gehad. Het boek was zowel een aangename verassing als een irritatie voor me. Anders dan andere boeken. Niet alleen vanwege de auteur zijn bovenstaande stelling, maar ook door het schema. Een irritatie, omdat het niet altijd gemakkelijk wegleest. En aangenaam, omdat ik het gevoel had greep op het onderwerp te hebben gekregen. Is bewustzijn corticale waarneming? Naar mijn mening is dat niet onmogelijk; ik vind het zelfs uiterst aannemelijk. Persoonlijk vind ik de theorie belangwekkend en daarom kan ik niet begrijpen waarom het boek niet veel bekender is. Wat is er eigenlijk aan de hand? Ben ik zo dom om het boek waardevol te vinden? Misschien dat iemand mij iets wijzer kan maken.


Ik heb het boek ook gelezen, vind het ook de moeite waard, maar kan je helaas niet vertellen waarom het boek nog zo onbekend is. Ik ken ook geen recensies over het boek. Waarom? Geen idee!
Wel jammer eigenlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren
Berichten van afgelopen:   
Pagina 1 van 1
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.